عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 24 فروردين 1398
بازدید : 180
نویسنده : seobartar

  آنتالیا کجاست؟

تور آنتالیا : شاید بارها برایتان سوال شده باشد که آنتالیا ترکیه کجاست  ؟ آیا این شهر برای مسافرت مناسب است ؟ آنتالیا برای زندگی مناسب است ؟

آنتالیا شهری است ساحلی که در 300 روز سال هوای آفتابی و مطبوع دارد. شهر آنتالیا در مرکز استان آنتالیا و غرب کشور ترکیه قرار دارد .

همسایه های این شهر  از جنوب دریای مدیترانه ، شمال شهر بوردور ، غرب شهر کورکوتلی ، شرق شهر سریک و جنوب غربی شهر کمر است. تور به آنتالیا در فصول مختلف سال انجام می شود که در زیر به تعدادی از آنها اشاره شده است .

  •  تور آنتالیا در نوروز : در نوروز جشن ها و کنسرت های مختلفی در این شهر برگزار می شود . خواننده های بزرگی همچون ابی ، معین و .. کنسرت های خود را در این شهر برگزار می کنند تا برای ایرانیانی که دوست دارند در این کنسرت های شرکت ، نزدیک باشد . 
  •  تور آنتالیا خرداد  : در فصل خرداد طبیعت آنتالیا به زیباترین حالت خود می رسد ، به همین دلیل افراد زیادی سعی می کنند در این فصل به آنتالیا مسافرت نمایند تا تفریحات تابستانی و زیبایی های بهاری این شهر را با هم تجربه کنند .
  •  آنتالیا در زمستان : از آنجایی که آنتالیا دارای آب و هوای معتدل می باشد ، در زمستان هم زیبایی های خاص خود را دارد . برای آندسته از افرادی که در فصول دیگر قادر به مسافرت نیستند ، بهترین مکان برای مسافرت در زمستان شهر آنتالیا می باشد .

به خاطر همین آنتالیا در تمام فصول سال گزینه مناسبی برای مسافرت به شمار می آید.

مراکز تفریحی ، هتل های لوکس و زیبایی های آنتالیا این شهر را به یکی از شهر های پر بازدید ترکیه تبدیل کرده است. برا آشنایی با تور آنتالیا بهتر است در ادامه همراه ما باشید .

نقشه آنتالیا

 استان آنتالیا در جنوب غربی آناتولی واقع شده است، بین طول جغرافیایی 29 ° 20′-32 ° 35’East و عرض جغرافیایی 36 ° 07′-37 ° 29’North.

این استان دارای 26٪ (20591 متر مربع) از مساحت ترکیه است.

مرز جنوبی این استان دریای مدیترانه است در حالی که کوه های Taurus (تاروس) مرزهای کشور را تشکیل می دهند.

سوالاتی مانند ” تور آنتالیا چنده  ؟ ” معمولا برای  افراد زیادی که قصد مسافرت و شرکت در تور آنتالیا را دارند مطرح می شود ، برای پاسخ به سوالاتی از این قبیل پیشنهاد می کنیم از سایت فیکس تراولز دیدن فرمایید .
سایت فیکس تراولز تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا را به شما عزیزان می دهد.با ما همراه باشید.
 قیمت های تور لحظه آخری آنتالیا و دیگر تورهای مربوط به کشورهای مختلف را می توانید ، به صورت به روز در سایت فیکس تراولز مشاهده نمایید .

چه ارزش پولی در سفر به آنتالیا همراه داشته باشیم؟

در آنتالیا دلار و یورو در همه جا قابل قبول است اما در هر صورت اگر قصد مبادله ارز را دارید بهترین مکان خیابان آتاتورک آنتالیا است.

آیا آنتالیا امن است؟

اینکه  آنتالیا چه جور جایی است ،و اینکه جای امنی برای مسافرت می باشد را می توان از تعداد توریست هایی که به این شهر سفر می کنند ، درک کرد .  علی رغم ناآرامی های سیاسی ناگهانی، FCO موضع خود را در مورد ترکیه تغییر نداده است.
 شهروندان بریتانیایی حدود 1،6 میلیون بازدیدکننده از ترکیه در سال 2017 انجام دادند و اکثریت این سفرها کاملا بدون مشکل بودند.
FCO در برابر سفر به برخی مناطق در امتداد مرز ترکیه با عراق و سوریه، توصیه هایی می کند اما این هشدارها هیچ چیز جدیدی نیستند و برای سال ها به اجرا گذاشته شده اند.
امنیت ترکیه و همچنین شهر آنتالیا به قدر ی است که افراد زیادی از ایران و دیگر کشورها به دنبال اقامت و خرید خانه در آنتالیا میباشند .

استراحتگاه ساحلی در امتداد مدیترانه، مانند بدروم، آنتالیا و فتیه، تقریبا به طور کامل امن هستند و تنها مرزهای عراق و سوریه ممکن است خطری داشته باشند.

حال پاسخ  این سوال که آنتالیا چگونه جایی است ، را بهتر درک می کنید . آنتالیا شهری امن ، با امکانات فراوان و ملک ها و خانه های لوکس است .

اگر شما در حال برنامه ریزی برای تعطیلات به ترکیه هستید، قبل از سفر، به FCO مراجعه کنید .

چقدر پول ببریم آنتالیا؟

  این روزها همه به دنبال کمترین هزینه برای مسافرت هستند ، به همین دلیل تورهای آنتالیا ارزان ، برای این قشر از مردم در نظرگرفته شده تا بتوانند به یکی از بهترین شهر های دنیا با حداقل هزینه سفر کنند . (25 دلار) میانگین قیمت روزانه برای مسافرت در آنتالیا است. میانگین قیمت مواد غذایی برای یک روز TRY37 (6.96 دلار) است.
میانگین قیمت یک هتل برای یک زن و شوهر TRY146 (27 دلار) است.
 معمولا در زمان هایی که فروش تور های آنتالیا کم می شود ، تور ارزان آنتالیا ارائه می شود .

پول آنتالیا پول آنتالیا

کدام هتل های آنتالیا بهتر است؟

همیشه این دقدقه  که در  آنتالیا چه هتلی را برای اقامت چند روزه خود انتخاب کنند، ذهن توریست ها را مشغول می کند. زیرا انتخاب یک هتل خوب می تواند ، یک سفر به یاد ماندنی را برایتان رقم بزند .

  • هتل لیماک لارا دلوکس آنتالیا

این هتل در فاصله کمتر از 2 کیلومتری آنتالیا قرار دارد و پذیرای توریست ها و مسافران از اقصی نقاط جهان می باشد .

این هتل دارای ساحل اختصاصی بوده که در آن می توانید به حمام آفتاب ، ماساژ ماسه ای ، ورزش های آبی ، والیبال ساحلی و … بپردازید.

هتل لیماک لارا دلوکس آنتالیا

از دیگر امکاتنات این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد .

اتاق های لوکس و دارای بالکن ، اینترنت رایگان ، استخرها ، سالن ورزشی و بسیار از امکانات دیگر . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل می توانید مقاله ” هتل لیماک لارا دلوکس آنتالیا ” را مطالعه نمایید .

  • هتل گرند اکان آنتالیا

این هتل در نوار ساحلی استان آنتالیا در شهر آلانیا قرار دارد و یکی از بهترین هتل های چهار ستاره شهر آلانیا و استان آنتالیا می باشد . این هتل دارای امکانات تفریحی ، اقامتی ، ورزشی مطلوب بوده و سالانه افراد زیادی را از سراسر جهان به آنتالیا میس کشاند . برای اطلاعات بیشتر در مورد این هتل بهتر است به مقاله ” هتل گرند اکان آنتالیا

” مراجعه نمایید .

هتل گرند اکان آنتالیا

  • هتل 5 ستاره آکرا در آنتالیا  یکی دیگر از هتل های شهر آنتالیا هتل آکرا می باشد که در ساحل و در مرکز شهر واقع شده است.

بالکن های با منظره ای از مدیترانه و کوه های توروس در تمام اتاق های آکرا موجود میباشد.

اتاق های معاصر شامل تلویزیون های صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و وای فای رایگان است.

هتل آکرا دارای رستوران ها و کافه های مختلف است. 

رستوران آسمانی در طبقه 10 هتل قرار گرفته است و از منظره ای از کوه ها و دریای مدیترانه دارد.

هتل آکر، در فاصله 1.9 متری از مرکز خرید Terracity و منطقه شهر قدیمی با بسیاری از کافه ها و کافه ها قرار دارد.

فرودگاه بین المللی آنتالیا حدود 9.3 مایلی میباشد. پارکینگ رایگان در محل فراهم میباشد

  • هتل مدر ریزورت آنتالیا

یک هتل 5 ستاره در مرکز شهر کمر آنتالیا می باشد که با فرودگاه حدود 60 کیلومتر فاصله دارد . این هتل دارای بار و رستوران بین المللی ، سالن های  ورزشی ، استخر ، سولاریوم ، سرویس شاتل رایگان برای ساحل و بسیار از امکانات دیگر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل بهتر است مقاله ” هتل مدر ریزورت آنتالیا ” را مطالعه نماید .

[هتل مدر ریزورت آنتالیا هتل مدر ریزورت آنتالیا

  • هتل سارپ کادریه آنتالیا

یکی از هتل های سه ستاره شهر آنتالیا می باشد و در رده هتل های متوسط محسوب می شود . به دلیل قیمت مناسب این هتل و امکاناتی که به میهمانان خود ارائه می دهد ، افراد زیادی این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند .برخی از امکانات  هتل سارپ کادریه به شرح زیر است .

دارای باغ ، پیست دوچرخه سواری، استخر رو باز، دارای بیش از 64 اتاق با امکانات استاندارد ،زمین گلف ، انواع ورزش های آبی و … .

  • هتل سی لایف فامیلی ریزورت آنتالیا

یکی از هتل های پنج ستاره آنتالیا می باشد که دارای ساحل اختصاصی و بیش از 240 اتاق لوکس با بهترین امکانات بوده و با نقاط مهم شهر فاصله مناسبی دارد .

برای آگاهی دیگر امکانات این هتل مقاله ” هتل سی لایف فامیلی ریزورت ” ر مطالغه نمایید .

  • هتل مجستی کلاب لامر آنتالیا

این هتل جزء هتل های زنجیره ای  مجستی بوده و در یکی از زیباترین نقاط ترکیه یعنی منطقه کمر آنتالیا قرار دارد . در هتل مجستی کلاب لامر آنتالیا شما نمایی زیبا از در یای مدیترانه و کوه و جنگل را با هم خواهید داشت . این هتل 46 کیلومتر از فرودگاه و 35 کیلومتری  از مرکز شهر فاصله دارد .

هتل مجستی کلاب لامر آنتالیاهتل مجستی کلاب لامر آنتالیا

    • هتل دلفین بی گرند آنتالیا

در ساختمان و محوطه سازی هتل دلفین بی گرند آنتالیا به گونه ای عمل شده که تمامی نیاز های میهمانان هتل برآورده شود و به چیزی خارج از هتل نیاز نداشته باشند .
از سالن های ورزشی و استخر های روباز و سرپوشیده گرفته تا رستوران با غذا های بین المللی ، اتاق های لوکس ،وای فای و پارکینگ رایگان ، حمام ترکی و … همه و همه در این مکان وجود دارد .

    • هتل 5 ستاره باروت کمر آنتالیا

کمتر کسی است که نام هتل باروت کمر آنتالیا را نشنیده باشد . این هتل مجلل در منطقه کمر انتالیا قرار دارد و دارای 365 اتاق لوکس می باشد .
دارای اتاق هایی به سمت دریا و خشکی بوده و از سوئیت های ویژه این هتل نیز می توانید استفاده نمایید . امکانات ورزشی ، استخر ، سینما ، سالن سمینار ، سالن های ماساژ و … در این هتل محیا می باشد .
هتل باروت کمر آنتالیا هتل باروت کمر آنتالیا

هتل های مکس هالیدی در شهر های مختلف ترکیه وجود دارد . در آنتالیا ساختمان هتل  دارای فاصله کمی با ساحل می باشد . در ضمن تمامی امکاناتی مه به طور معمول در اکثر هتل ها وجود دارد را در این هتل نیز می توانید داشته باشید .
این هتل حدود 40 دقیقه با مرکز شهر آنتالیا و با نزدیکترین فرودگاه حدود 1 ساعت  فاصله دارد .

    • هتل علی بیگ ریزورت آنتالیا

هتل چهار ستاره و با شکوه علی بیگ ریزورت با چشم انداز زیبا به باغ 100 هزار متری جزء یکی از مناسب ترین هتل های آنتالیا محسوب می شود و هر ساله توریست های زیادی از سراسر جهان این هتل را برای اقامت چند روزه در آنتالیا انتخاب می کنند .
چنانچه دنبال اطلاعات بیشتری در مورد این هتل می باشید به ” هتل علی بیگ ریزورت آنتالیا ” مراجعه نمایید .

    • هتل مجیک لایف واتر ورلد

این هتل در سواحل غربی آنتالیا در منطقه بلک قرار دارد و به جاذبه هایی از جمله تئاتر آسپندوس و شهر باستانی پرگه بسیار نزدیک می باشد  . استخر ها ، ساحل زیبا، بازی های آبی و اتاق های لوکس این هتل برای هر توریستی خاطره انگیز خواهد بود .
علاوه بر موارد ذکر شده بزرگی و امکانات این هتل رویایی ثابت می کند که نام زندگی جادویی ( magic life) برازنده آن است . در مقاله مربوط به هتل مجیک لایف واتر ورلد می توانید امکانات و خدمات کامل این هتل را مشاهده نمایید .
هتل مجیک لایف واتر ورلد هتل مجیک لایف واتر ورلد

    • هتل هیمروس آنتالیا

یکی دیگر از هتل های چهار ستاره آنتالیا می باشد که دارای ساحل خصوصی بوده و امکاناتی از قبیل استخر ، حمام آفتاب ، بیش از 80 اتاق لوکس ، حمام ترکی و … می باشد جهت اطلاع از خدمات هتل بهتر است از مقاله ” هتل هیمروس آنتالیا  ”  بازدید نمایید.

    • هتل اسکا جاست این بیچ آنتالیا

اگر خواهان یک هتل ساحلی زیبا با تمامی امکانات هستید ، پیشنهاد ما هتل اسکا جاست این بیچ آنتالیا می باشد . این هتل ذارای امکانات بی نظیری می باشد از ساحل اختصاصی و ورزش های ساحلی گرفته تا باشگاه های ورزشی ، اتاق های لوکس با نمامی امکانات و …
دیگر امکانات این  هتل را می توانید در ، هتل اسکا جاست این بیچ آنتالیا مصالعه نمایید .
[هتل اسکا جاست این بیچ آنتالیا هتل اسکا جاست این بیچ آنتالیا

    • هتل ریکسوس پرمیوم : معمولا هنگام خرید تور آنتالیا ، هتلی که برای اقامت در نظر گرفته شده از اهمیت برخوردار بوده و افراد با سلیقه های مختلف را از هم سبا می کند . در این میان تور آنتالیا ریکسوس پرمیوم یکی از پرطرفدارترین  تور ها می باشد .

این هتل 5 ستاره در منطقه بلک آنتالیا قرار دارد و دارای امکانات رفاهی بسیاری می باشد و هر ساله توریست های زیادی در آن اقامت می کنند .

بسیاری از توریست هایی که از این هتل استفاده کردند ، آن را یکی از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا می دانند .

    • هتل لابوتیک آنتالیا

یکی از هتل های 4 ستاره آنتالیا می باشد و یک هتل میان رده محسوب می شود . این هتل بین کوه های توروس و دریای مدیترانه قرار دارد و دارای چشم انداز زیبا و رویایی می باشد.
دارای بیش از 60 اتاق با تمامی امکانات ، سالن ورزشی ، رستوران ، صرافی و … می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر به  مقاله ” هتل لابوتیک آنتالیا ” مراجعه نمایید .

    • هتل رکسوس سان گیت : این هتل که در مرکز آنتالیا قرار دارد دارای انواع امکانات ورزشی، رفاهی ،دارای دید مناسب به دریای مدیترانه و بسیاری از امکانات دیگر که نام بردن آن ها در اینجا می پرهیزیم . در میان تور های آنتالیا ، تور آنتالیا رکسوس سان گیت طرفداران زیادی دارد .

به طور کلی افرادی که در تور آنتالیا رکسوس شرکت میکنند در یکی از این دو هتل مذکور اقامت می کنند .

هتل رکسوس سان گیت هتل رکسوس سان گیت

    • هتل کراون پلازا در کنار ساحل مشهور کنییالتی، امکانات لوکس 5 ستاره و منظره ای از دریای مدیترانه را ارائه می دهد.

استخرهای سرپوشیده و بیرونی، آبریز گسترده و وای فای رایگان دارد. مرکز فرهنگی آتاتورک 3.3 متری از کراون پلازا است.
مرکز زئوس اسپا دارای سونا فنلاندی، حمام ترکی، حمام روسی و اتاق برف است.

    • امپریال دلفین
    • هتل لارا ساحل تایتانیک
    • هتل مرکز شهر ریکسوس

هتل رابینسون کلاب آنتالیا
هتل رابینسون کلاب آنتالیا یکی از هتل های معروف آنتالیا به شمار می رود و دارای امکاناتی از قبیل چندین استخر روباز و سر پوشیده ، زمین گلف و تنیس ، بار و رستوران ، اینترنت رایگان ، بیش از 404 اتلاق لوکی ،سالن نگهداری بچه و … می باشد .
برای آشنایی با دیگر هتل های شهر آنتالیا بهتر است به مقاله  ” آنتالیا چه خبره ” مراجعه نمایید .

مطالبی که دیگران دوست دارند



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا , تور آنتالیا از شیراز , تور آنتالیا از مشهد , تور استانبول از تبریز , تور استانبول از تهران ,

به وبلاگ من خوش آمدید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

RSS

Powered By
loxblog.Com