عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 12 آذر 1394
بازدید : 154
نویسنده : seobartar

درباره دبی و تور دبی

 تور دبی :دبی پایتخت تجاری امارات است که در گذشته به شهر صید ماهی و تجارت مروارید معروف بوده و در حال حاضر دبی امارات ،قطب گردشگری و تجارت در امارات محسوب می شود. امروزه افراد بسیاری از سراسر جهان پیگیر قیمت تور دبی هستند و بیشتر انها با تور ارزان دبی به این شهر رویایی  که آن را پایتخت تجاری امارات می نامند، سفر میکنند .

شهر دبی در گذر زمان تغییرات بسیاری داشته ولی باید گفت که شکوفایی دبی تنها در سال های اخیر از صفر به 100 زسیده است .شهر دبی به قدری در جهان معروف است که برای بسیاری از افراد سوال می شود که ، آیا دبی کشور است؟

هر ساله تعداد زیادی از مردم ایران برای بازدید از این شهر در تور های دبی شرکت می کنند .  علاوه بر گردشگری افرادی زیادی زندگی در دبی را انتخاب می کنند . با داشتن تابعیت دبی از دادن مالیات معاف خواهید شد . علت نزدیکی دبی به ایران ، قیمت تور دبی برای ما ارزان تر است . ایرانیان زیادی هر ساله برای تفریح  تجارت و .. اقدام به اخذ ویزای دبی می نمایند . اگر تاکنون به دبی سفر نکردید پیشنهاد می کنم با ما همراه باشید تا در ادامه جاهای دیدنی دبی را به شما معرفی کنیم.

یکی دیگر از شهرهای مهم امارات ابوظبی است کهدر جنوب دبی قرار دارد . دبی تا ابوطبی به وسیله خیابان شیخ زاید به هم وصل شده است .

خرید در دبی

خرید در دبی یکی از مهمترین برنامه های هر توریست می باشد . ممکن است با دیدن آن همه فروشگاه و مراکز خرید بزرگ از خود بپرسید : در دبی از کجا خرید کنم؟ ولی جای نگرانی نیست خرید خود را می توانید از مکان هایی مانند مراکز خرید ، بازار ها و فروشگاه های زنجیره ای انجام دهید . در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  •  دبی مال 

دبی مال یکی از بهترین مکان ها برای انجام خرید و همچنین تفریح می باشد . این مرکز علاوه بر فروشگاه های متعدد از برند های معروف دنیا، تفریحات بسیاری مثل پیست اسکی ، باغ وحش ، سینما ، آکواریوم ، زمین یخی و … را هم در خود جا داده است .در این مکان دیگر لازم نیست که فکر کنید چه چیزی باید بخرید؟ دنیایی از محصولات در جلوی چشم شماست و فرصت خرید ان را دارید .

دبی مال

دبی مال

  • بازار های دبی

یکی دیگر از راه های خرید در دبی رفتن به بازار دبی می باشد . این بازارها بسیار مفرح بوده و اکثر افراد با خانواده به این بازار می آیند .

برای مثال تعدادی از این بازار های دبی  را در زیر بیان می کنیم.

    • بازار خرچنگ
    • بازار طلوع آفتاب
    • بازار کشاورز تراس

تفریحات دبی

شا ید از خود بپرسید چرا تور به دبی به این اندازه طرفدار دارد  . شهر دبی گرچه دارای آب و هوای  گرم و خشک است ولی امکانات تفریحی و رفاحی که در این شهر گرد آوری شده به گونه ای است که شما فراموش میکنید که در یک شهر کویری هستید . تفریحات دبی از سافاری و شتر سواری در بیابان گرفته تا آکواریوم و پیست اسکی همه و همه در این شهر وجود دارد .برخی از مکان های تفریحی را در ادامه بررسی می کنیم .

  • پارک های آبی دبی

والید وادی

والید وادیپارک های آبی هر همه کشورها توریست های زیادی را به خود جلب می کنند . پارک های آبی دبی دارای امکانات فراوانی بوده و یکی از جاذبه های گردشگری تلقی می شوند .برخی از مهمترین پارک های آبی دبی به شرخ زیر است.

  • پارک آبی اسپلش ان پارتی
  • پارک آبی وایلد وادی در دبی
  • پارک آبی آتلانتیس دبی
  • پارک آبی واندر لند دبی
  • پارک آبی آیس لند دبی

دیسکو های دبی

دیسکو

دیسکوهای شبانه دبی بسیاری از افراد را به این شهر می کشاند . در این دیسکو ها انواع مشروبات و نوشیدنی ها سرو می شود . اگر دنبال جایی پر از هیجان و رقص و آواز هستید حتما به این کلاب ها سر بزنید.  دبی در شب بسیار زیباست و شهر شب زنده دارهاست .نام تعدادی از آنها را در زیر بیان می کنیم.

  • دیسکو  WHITE دبی
  • کلاب شبانه  Cirque Le Soir
  • دیسکو Billionaire Mansion 
  • کلاب کاوالی ( Cavalli Club )

 

مطالبی که دیگران دوست دارند

 

 



:: برچسب‌ها: تور ارزان استانبول , تور لحظه آخری استانبول , تور های دبی , تور ارزان دبی , قیمت تور دبی , تور دبی با ماهان , ,
تاریخ : پنج شنبه 12 آذر 1394
بازدید : 185
نویسنده : seobartar

مالزی کجاست؟ |  تور مالزی

تور مالزی : مالزی کشوری در جنوب شرقی آسیا  یکی از متنوع ترین و زیبا ترین مکان های توریستی در دنیاست . جاذبه های گردشگری مالزی به قدری زیاد است که از سراسر جهان برای بازدید آن به این کشور مسافرت می کنند.

مالزی کجاست؟  مالزی شبه جزیره ای دارای مرز زمینی و دریایی با تایلند از شمال و مرز دریایی در جنوب با سنگاپور ، ویتنام در شمال شرقی و اندونزی در غرب است.از مهمترین اقوام در این کشور که در تاریخ آن نقش بسزایی داشتند ، مالایی ها بودند . در صورتی که به تاریخچه این کشور علاقمند هستید می توانید مقاله ” مالزی در زمان قدیم ” را مطالعه نمایید . 

مالزی شرقی مرزهای زمینی و دریایی با برونئی و اندونزی و مرز دریایی با فیلیپین و ویتنام دارد. روابط دوجانبه مالزی با سایر کشورهای منطقه برای مثال مالزی- سنگاپور، مالزی اندونزی و … بسیار عالی می باشد .

کوالالامپور پایتخت ملی و بزرگترین شهر مالزی می باشد. تور کوالالامپور صباح بین ایرانی ها و بسیاری از افراد جهان طرفداران زیادی داشته و هر ساله افراد زیادی از سراسر جهان در این تور شرکت میکنند . در ادامه برخی از اطلاعاتی که باید در مورد مالزی بدانیم را به اختصار بیان می کنیم .

مالزی با بیش از 30 میلیون جمعیت، 44 امین کشور پرجمعیت جهان است.

در اینجا به تور مختصر کشور مالزی را مورد بررسی قرار می دهیم لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از راهنمای سفر به مالزی بازدید نمایید .

نقطه ی جنوبی یوروآستر قاره Tanjung Piai در مالزی است.

در مناطق گرمسیری، مالزی یکی از 17 کشور بزرگ است . آب و هوای مالزی استوایی ، گرم و مرطوب می باشد و به دلیل جنگل های بارانی ،درختان نخل و چمن پوشیده از رنگ سبز است .

زیان رسمی کشور زبان انگلیسی است که اغلب مسافران و گردشگران با این زبان سخن می گویند . گردشگری سهم مهمی در اقتصاد مالزی دارد .

مالزی یک کشور اسلامی و آزاد است . در زیر می توانید نقشه مالزی در جهان را مشاهده نمایید .

اگر تور مالزی را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده اید ما به شما بهترین و زیباترین مکان های مالزی را معرفی میکنیم.

با ما همراه باشید تا با  زیبایی های مالزی و بهترین زمان سفر به مالزی آشنا شوید . و با آرامش خاطر برنامه ای منظم برای سفر خود بچینید !

تور مالزی چقدر است؟

سایت فیکس تراولز تضمین بهترین قیمت تور مالزی را به شما عزیزان می دهد.با ما همراه باشید.

نام مهم ترین شهرهای مالزی چیست؟

این کشور دارای شهرهای زیادی بوده و هرکدام نسز از امکانات متنوعی برخوردار هستند . سالانه افراد زیادی علاوه بر مسافرت  و گردشگری ، به دنبال اقامت و زندگی در مالزی هستند .  از مهمترین شهر های مالزی می توان موارد زیر را نام برد .

  • کوالالامپور
  • جورج تاون

مالزی بهتر است یا تایلند؟

  مراکز خرید در هر دو کشور تایلند و مالزی وجود دارد.

هر دو تایلند و مالزی در آسیای جنوب شرقی آسیا هستند.

تایلند محبوب ترین کشور در منطقه است و وابستگی اقتصادی آن به گردشگری می تواند قیمت ها را به میزان زیادی افزایش دهد.

با این حال، هر دو کشور، مانند بسیاری از مکان های جنوب شرقی آسیا، نسبتا برای بازدید مقرون به صرفه  هستند.

اگر بین مالزی یا تایلند دچار تردید هستید  باید بگویم هر دو تایلند و مالزی دارای زیرساخت قوی برای حمایت از گردشگری هستند.

اما به طور کلی، اقتصاد مالزی کمتر از تورم دلار هدایت می شود.

در مالزی چه غذایی بخوریم؟

بسیاری از توریست ها از خود می پرسند که در مالزی که دارای یک فرهنگ شرقی است ، چه غذایی برای ما مناسب است؟ برای پاسخ به این دقدقه باید گفت که نیاز به نگرانی نیست. غذاهای مالزی بسیار متنوع بوده و تمامی ذائقه ها را پوشش می دهد . رستوران های بین المللی بسیاری در این کشور وجود دارد .

در ادامه تعدادی از بهترین رستوران های مالزی را به اختصار بررسی می کنیم.

رستوران آسمانی Troika Sky Dining

رستوران آسمان در کوالالامپور مالزی قرار دارد این رستوران دارای انواع غذا های بین المللی ، انواع مشروبات و نوشیدنی ها می باشد . در این رستوران می توانید یک خاطره به یاد ماندنی را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورید.

رستوران آسمانی

رستوران Marini’s On 57

یک رستوران منحصر به فرد ایتالیایی می باشد که در طبقه 57 برج Petronas  واقع شده است. در این رستوران می توانید هنگاه صرف غذا منظره ای از کل شهر را مشاهده نمایید .

این رستوران در مرکز شهر کوالالامپورقرار دارد و دارای بار و سالن نیز می باشد .

تعداد رستوران های مالزی بسیار زیاد است برای اطلاع از انها بد نیست مقاله ” رستوران های مالزی ” را مطالعه نمایید.

رستوران های ایرانی مالزی

وجود رستوران های ایرانی دقدقه هموطنان مان را در مورد غذاهای مناسب از بین می برد. در مالزی چندین رستوران ایرانی وجود دارد که می توانید اسامی آنها را در مطلب ” رستوران های ایرانی مالزی ” مشاهده نمایید .

باغ وحش ملی مالزی

مالزی یک کشور غنی از گونه های جانوری می باشد. اگر علاقمند به بررسی حیوانات مناطق مختلف می باشد پیشنهاد می کنیم از این باغ وحش که لیستی از حیوانات مالزی را در خود جای داده است بازدید نمایید .

باغ وحش های زیادی در مالزی وجود دارد . علاوه بر آن در حالت طبیعی در جنگل های مالزی می توانید حیوانات خارق االعاده ای را مشاهده کنید . اگر در کوالالامپور اقامت دارید بازدید از پارک پرندگان کوالالامپور را از یاد نبرید .

باغ وحش مالزی

مطالبی که دیگران دوست دارند



:: برچسب‌ها: تور استانبول , تور دبی , تور مالزی , تور تایلند , تور آنتالیا , تور مشهد هوایی , قیمت تور استانبول , تورهای استانبول , ,
تاریخ : پنج شنبه 12 آذر 1394
بازدید : 162
نویسنده : seobartar

تور تایلند با فیکس تراولز

 تایلند کجاست؟

تور تایلند: احتمالا تور های تایلند را بار ها رصد کرده اید . قیمت تور تایلند و زمان مناسب برای سفر به تایلند برای بسیاری از افراد مهم است .  زیرا افراد زیادی مشتاق سفر به تایلند می باشند . به همین دلیل همیشه به دنبال تور های ارزان تایلند می باشند .

در مقاله، تایلند چگونه کشوری است ،به تفصیل در مورد این کشور صحبت شده است .تایلند یک کشور در مرکز شبه جزیره هند و چین شرقی است که از 76 استان تشکیل شده است. هرساله هزاران نفر به این کشور مسافرت کرده و از جاهای دیدنی تایلند بازدید می کنند .

513،120 کیلومتر مربع (198،120 کیلومتر مربع) و بیش از 68 میلیون نفر در تایلند زندگی می کنند. پایتخت و بزرگترین شهر تایلند، بانکوک است که یک منطقه اداری ویژه است.

اگر تاکنون به تایلند سفر نکرده اید ، توصیه می کنیم حتما پیش از سفر  راهنمای سفر به تایلند را مطالعه نماییید . در راهنماهای گردشگری  علاوه بر اینکه به آداب و رسوم و فرهنگ مردم پرداخته می شود، به معرفی جاذبه های گردشگری تایلند و قوانین آن نیز می پردازد.

تایلند از سمت شمال با میانمار و لائوس، از سمت شرق توسط لائوس و کامبوج، از سمت جنوب توسط خلیج تایلند و مالزی و از سمت غرب توسط دریای اندامان و از جنوب غربی میانمار مرز دارد.

مرزهای دریایی آن عبارتند از ویتنام در خلیج تایلند و اندونزی و هند در دریای اندامن می باشد.

  سایت فیکس تراولز تضمین بهترین قیمت تور تایلند  را به شما عزیزان می دهد. با ما همراه باشید.

در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات کاملی از فرهنگ ، غذا ها ، هتل ها ، بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری  کشور تایلند را بیان کنیم. و نکاتی که باید قبل از سفر به تایلند بدانید ، فرا بگیرید.

فرهنگ تایلند به شدت تحت تأثیر سنت های گروه های قومی از هند، کامبوج، چین و آسیای جنوب شرقی قرار دارد.

بوداگری ترآوادا مهمتر از هویت ملی، مذهب ملی است و شامل معنویت هندوئی مانند عبادت اجداد و animism (جانگرایی یا روح باوری) است. در مقاله ” در مورد تایلند ” به تفصیل در مورد فرهنگ و آداب و رسوم تایلند صحبت شده است .

غذاهای تایلندی طعم های شیرین، ترش، نمکی، تند و تلخ را در یک تعادل خوشمزه ترکیب می کند که با اکثر گوشت و غذاهای دریایی همخوانی دارد.

برنج سهم عمده ای از غذاهای تایلندی دارد.

نام مهم ترین شهرهای تایلند چیست؟

  • پوکت
  • پاتایا
  • بانکوک
  • کرابی
  • سامویی

غذاهای تایلندی

غذای تایلند غذای تایلند

قطعا برای شما هم سوال شده که در تایلند چه غذایی بخوریم ؟ باید متذکر شوم که تایلند از نظر ذائقه غذایی بسیار متنوع می باشد . اولین چیزی در برخورد با مردم تایلند میشنوید این است که “آیا غذا خورده اید؟”

از این جمله واضح است که مردم تایلند ملتی هستند که به غذا خوردن بسیار اهمیت میدهند. غذاهای تایلندی بسیار متنوع است .

اگر میخواهید بدانید یک رستوران تایلندی خوب کدام است ، نباید به منو ، دکور یا حتی قیمت آن نگاه کنید . توجه به تعداد مشتریان داخل رستوران کافی است تا آن را به عنوان یکی از بهترین رستوران ها در نظر بگیرید . این کشور دارای رستوران های بین المللی زیادی است . با این وجود غذاهای خیابانی تایلند بیشتر توجه توریست ها را به خود جلب می کند.

تصور کنید در یک بازار قدم می زنید و دو طرف خیابان پر از غذاهای متنوع است ، غذاهای محلی ، چینی هندی و … که بیشتر آنها برای ما ایرانی ها بسیار عجیب هستند .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رستوران ها و غذا های تایلند ، پیشنهاد می کنیم تا مقاله ” بهترین رستوران های تایلند ” را مطالعه نمایید .

مطالبی که دیگران دوست دارند



:: برچسب‌ها: تور تایلند ارزان , تور بانکوک پاتایا , تور آنتالیا نوروز , تور مالزی و سنگاپور , تور ترکیبی آنتالیا استانبول , تور بدروم , تور هتل قصر , وقت سفارت کانادا , وقت سفارت آمریکا , هتل قصر مشهد ,
تاریخ : پنج شنبه 12 آذر 1394
بازدید : 156
نویسنده : seobartar

پاتایا کجاست؟

تور پاتایا :امروزه پاتایابدون گردشگران، هتل ها به سختی قابل تصور است. با این حال، حدود 30 سال پیش، این کلان شهر پر جنب و جوش تنها یک ساحل خالی بود.

نام “پاتایا”  “Tappaya” نامیده میشد، زیرا اعتقاد بر این بود که این منطقه جایی است که سربازان پرایا تاک (King Taksin) در حدود 300 سال پیش به چاناتبوری رفته بودند. این نام بعدا “پاتایا” شد.

پاتایا یک ناحیه ویژه ای است که در استان چونبری واقع شده است که 51ام استان های تایلند (از 77 استان) می باشد. با شکوفایی در صنعت گردشگری، ساحل بزرگ، و زندگی شهر بزرگ و بزرگتر شده است.

پاتایا دارای دیدنی هایی مانند ساحل آرام، معبد مقدس، نمایشگاه کاباره و البته غذا متنوع می باشد.

انتخاب بین پاتایا و پوکت واقعا انتخاب سختی نیست. پاتایا و پوکت بسیار شبیه هستند اما پوکت هر روز بهتر از پاتایا است. پاتایا با توجه به نزدیکی آن به بانکوک فوق العاده شلوغ است و تعداد زیادی از گردشگران سواحل را کثیف ساخته است.

پاتایا دارای 2 ایستگاه قطار و یک فرودگاه بین المللی است. روزانه بلیط قطار به بانکوک در آن وجود دارد.

 سایت فیکس تراولز تضمین بهترینقیمت تور پاتایا را به شما عزیزان می دهد.با ما همراه باشید.
نقشه پاتایا نقشه پاتایا

معرفی چند مکان گردشگری پاتایا

 غواصی در پاتایا

اگر شما عاشق غواصی هستید، پاتایا یکی از بهترین مکان های غواصی است که برای شما در تمام طول سال ارائه می شود. فقط در مدت 30 دقیقه شما می توانید از تعدادی جزایر و کشتی های خراب که شامل بسیاری از صخره ها و سنگ های کوچک سنگی است بازدید کنید.
غواصی در پاتایا غواصی در پاتایا

معبد معروف جهان از جنگ جهانی دوم SS Suddhadip یا “Hardeep” و اولین صخره های مصنوعی کشور “HTMS خرم”، در این مکان واقع شده است.

ساحل Jomtien پاتایا

ساحل پاتایا و جومتین با تعدادی از آسمان خراش ها در کنار دریا قرار گرفته است. برج دریاچه افسانه ای Jomtien Beach به عنوان بالاترین ساختمان در شهر است. این برج  با ارتفاع 234 متر به عنوان سومین برج در تایلند رتبه بندی می شود.

با این ارتفاع، می توانید  Racha و Sattahip را ببینید. متاسفانه، برج برای عموم مردم نیست فقط صاحبان این 2 پنت هاوس فوق العاده لوکس   می توانند از طبقه بالا این پانورامای منحصر به فرد لذت ببرند.

کلوب بین المللی گلف پاتایا

در مجموع 23 منطقه (و همچنان در حال افزایش) در پاتایا وجود دارد که در آن شما می توانید از فضاهای سبز چالش برانگیز لذت ببرید. کلاس های گلف بین المللی متنوع با استاندارد بالا وجود دارد که بعضی از آنها در سراسر جهان مشهور هستند مانند کلاب باشگاه Laem Chabang و باشگاه سیام.

کلاس گلف کلاس گلف

کاوش معدن سایام پاتایا و چانتابوری

با توجه به تورهای منحصر به فرد برای سایام پاتایا و تور معدن سنگاپور چانتابوری یکی از محبوب ترین چیزهایی است که در پاتایا انجام می شود. سیام پاتایا – اولین مینیاتوری از میراث تایلندی و شگفتی های جهان است – شامل مدل های مینیاتوری از بسیاری از مکان های  زیبا از جمله پل لندن، مجسمه آزادی، Pyramid، معبد بودار زمرد، پل رودخانه کووی ، و Prasat هین فمیس است.

تورهای معروف چانتابوری برای معادن سنگ قیمتی است. در این معادن گردشگران فرصت دیدن نقاشی سنگ های قیمتی را دارند.

معدن سایام پاتایا و چانتابوری معدن سایام پاتایا و چانتابوری

تجربه سواری توپ راکت در هوا (SKY Pattaya Rocket Ball)

این تفریح یکی از سرگرم کننده ترین چیزهایی است که در شب پاتایا انجام می شود، شامل چند برج فولادی است.

یک انتهای طناب به کابین فولادی وصل شده است و طرف دیگر آن به برج که در آن هر دو نفر جای می گیرند.

این سواری روی خیابان پیاده روی واقع شده و مردم را در هوا بالا می برد. در واقع، این بازی یکی از بهترین تفریح برای افراد شجاع می باشد.  اما مراقب باشی  شما باید از نظر جسمی و ذهنی قوی باشید تا از این بازی لذت واقعی ببرید.

the SKY Pattaya Rocket Ball Ride the SKY Pattaya Rocket Ball Ride

 پرواز Gibbon

این تور غواصی در هوا را از دست ندهید، یکی از چیزهای مهم در پاتایا برای روح پرماجرا است . مسیر ‘Flight of Gibbon’ در حدود 3 کیلومتر و در 26 ایستگاه  می باشد.

کودکان می توانند در ارتفاع بیش از 1 متر  به طور مستقل به این تور کابین سفر کنند

Gibbon پرواز پرواز Gibbon

بازدید از موزه ها و تورهای مذهبی پاتایا

پاتایا دارای بسیاری از موزه های باور نکردنی و مقصد های مذهبی بی سر و صدا است که سالانه گردشگران را جذب می کند. کاوش در این مکانها از بهترین چیزهایی است که در پاتایا با خانواده انجام می شود مطالعه هنر در Paradise (بهشت) یکی از جاذبه های فوق العاده خوب در پاتایا است. Paradise  یک گالری هنری عادی نیس،  بلکه یک جایی است که گردشگران می توانند نقاشی های فوق العاده  خوب  سه بعدی را ببینند

پاتایا دارای اماکن مذهبی است، مانند تپه بزرگ بودا و حرم حقیقت، وات فرا خائو یی یا هیل بزرگ بودا که دارای مجسمه خیره کننده از پروردگار بودا و چشم اندازی از کل پاتایا است.از سوی دیگر، رسول حقیقت، یک معبد مهیج است که منعکس کننده تاریخ و میراث پاتایا است.

موزه هنری پاتایا موزه هنری پاتایا



:: برچسب‌ها: تور تایلند ارزان , تور بانکوک پاتایا , تور آنتالیا نوروز , تور مالزی و سنگاپور , تور ترکیبی آنتالیا استانبول , تور بدروم , ,
تاریخ : پنج شنبه 12 آذر 1394
بازدید : 222
نویسنده : seobartar

معبد بزرگ بودا

معبد بزرگ بودا در یک جزیره سنگی کوچک واقع در گوشه شمال شرقی کوه سموی است و یکی از محبوب ترین جاذبه های این جزیره است.  بودا بزرگ در موقعیت مارا نشسته است که کف دست چپ بر روی دامن و دست راست رو به پایین است و انگشتان روی زانو قرارگرفته است. این ژست، نماد استقامت، خلوص و روشنگری است.

در اطراف پایه مجسمه یک حیاط و فروشگاه هایی است که در آن کوفته ، صنایع دستی مذهبی، لباس و سوغاتی ها فروخته می شود و دو تصویر دیگر بودا در غرفه ها وجود دارد.  راه پله با طراحی رنگارنگ و قابل توجه اژدها  به سکویی ختم می شود که در آن بودا نشسته است.

بودایی ها هر روزه برای ارائه میوه ها و گل ها و به پای مجسمه می آیند. گردشگران این مراسم مذهبی ظریف را در هر زمانی از روز می تواند مشاهده کنند.

معبد سامویی معبد سامویی

باغ راز بادمجان

باغ رادان باستان در بالای تپه های داخلی ساحلی کوه سمو پنهان شده است. دارای مجموعه ای مختلف از مجسمه های حیوانات، خدایان و انسان است. هر مجسمه یک داستان برای گفتن دارد، و بیشتر تایلندی ها معنی و اسطوره این آثار هنری را می دانند.

باغ مخفی بودا به نام باغ سحرآمیز نامیده می شود. محیط اطراف باغ دارای آرامش است و در آن آبشار جریان دارد.

باغ راز بادمجان باغ راز بادمجان

Wat Plai Laem

این معبد بودایی در شمال جزیره واقع شده است. معبد دارای دکور و هنر بسیار زیبا است، یک تصویر 18 ساله از گویینین – الهه رحمت و یک بودا بزرگ چینی سفید بر روی دریاچه وجود دارد. در این معبد اگر پولی را برای نگهداری معبد اهدا کنید، به شما یک کیسه ای از غذا داده می شود تا به ماهی دریاچه پرتاب کنید.

مجسمه غول پیکر Guanyin، یک ساختار سفیدرنگ بلندی است که در مرکز معابد قرار گرفته است. پرستش گوئنین به زمان چین باستان برمی گردد اما پرستش آن به نسل های بعد از آن در سراسر شرق و جنوب شرقی آسیا نیز گسترش یافته است.

در این مکان یک نمایشگاه میراث چینی Koh Samui توسط یکی از هنرمندان برجسته تایلند Jarit Phumdonming ، ایجاد شده است.

اعتقاد بر این است که uanyin منبع عشق بی قید و شرطی از همه موجودات است. بسیاری از اسلحه های او به عنوان تصویری از توانایی او در دسترسی و کمک در سراسر جهان است. او همچنین به عنوان الهه باروری دیده می شود و بسیاری از کسانی که در اینجا می آیند برای فرزندان خود دعا می کنند. همچنین برخی از گویینین معتقدند که برای حفاظت از ملوانان در دریا می توانند از این الهه کمک بگیرند.

Wat Plai Laem Wat Plai Laem

آبشار Namuang

زیبایی جزیره سامویی به سواحل آن محدود نمی شود آبشار Na Muang، یک مجموعه با شکوه در Koh Samui  است.

این آبشار در حدود 12 کیلومتری جنوب شرقی خلیج ناتون، در ناحیه دره، Na Muang سقوط می کند.

به سبب سایه چشم انداز بنفش خود از سنگ ها، Namtok Na Muang، یا “آبشارهای بنفش”،  نامیده می شود.

بازدید کنندگان با وزن بدنی مناسب، می توانند به پایین آبشار نیز بروند. مسیر آبشار دارای مکان های شیب دار یا لغزنده می باشد، بنابراین پوشیدن کفش های مناسب برای پیاده روی لازم است .

اگرچه دسترسی به آبشارها رایگان است ولی مقدار زیادی پول جهت خرید اسنک و سوغاتی و استفاده از محیط های  شنا، سونا و … با خود همراه داشته باشید.
آبشار نامویانگ آبشار نامویانگ



:: برچسب‌ها: تور ارزان استانبول , تور لحظه آخری استانبول , تور های دبی , تور ارزان دبی , قیمت تور دبی , تور دبی با ماهان , ,
تاریخ : پنج شنبه 12 آذر 1394
بازدید : 168
نویسنده : seobartar

از شب های آنتالیا چه می دانید؟

قطعا تورهای زیادی را با عناوین چند شب و چند روز دیده اید و برایتان سوال شده که چه تفریحاتی را می توان در شب های آنتالیا انجام داد ؟ آنتالیا پر از کلاب های شبانه کافی شاپ ها و دیسکو های مختلف است  که می توانید در آن ها لحظات خوشی داشته باشید . مکان های متنوعی در آنتالیا وجود دارد که شبانه روز مشغول فعالیت و ارائه خدمات به توریست ها می باشند، برای آشنایی بیشتر با شهر آنتالیا توصیه می کنم مقاله ” آنتالیا چگونه شهری است؟ ” را مطالعه نمایید .
از شب های آنتالیا چه می دانید؟ از شب های آنتالیا چه می دانید؟

آنتالیا اورنج کانتی

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی یکی از محبوب ترین تورهای آنتالیا محسوب می شود .

این هتل در منطقه کمر واقع شده است. این هتل دارای پارک آبی بوده و مهمانان می توانند از امکانات مختلف و رستوران و… استفاده نمایند. وای فای رایگان و پارکینگ رایگان نیز در این هتل در دسترس است.

آیا آنتالیا جشنواره دارد؟

آنتالیا افتخار دارد که میزبان رویدادهای بین المللی در طول سال باشد. قطعا افرادی که به این شهر سفر کرده اند در خاطرات سفر به آنتالیا از فستیوال های مختلف آن بسیار یاد می کنند .

اکثر شرکت کنندگان در این جشن ها بازدید کنندگان خارجی هستند. هر ساله در آنتالیای ترکیه  کنگره های ملی و بین المللی، جشنواره های فرهنگی و هنری ، رویدادهای ورزشی و نمایشگاه های مختلف برگزار می شود.

    • جشنواره گل
    • جشنواره فیلم
    • جشنواره انگور ابرادو
    • جشنواره فیلم طلایی نارنجی
    • جشنواره اپرا
    • جشنواره هنر و فرهنگ
    • جشنواره سبک زندگی
    • جشنواره های موسیقی
    • جشنواره عبدل موسی
    • جشنواره گردشگری

در ایران و کشورهایی که جشن نوروز دارند و این ایام جزء تعطیلات آنها محسوب می شود بسیاری از افراد در تور های نوروزی آنتالیا شرکت می کند .

در آنتالیا نیز برای این مسافران تمهیدات لازم اندیشیده شده و آماده ارائه خدمات برای این نوع مسافران می باشند. پیشنهاد می کنیم تعطیلات نوروز امسال را با خانواده در آنتالیا سپری کنید .

جشنواره سبک زندگی جشنواره سبک زندگی

تورهای چارتر آنتالیا

سایت گردشگری فیکس تراولز تور های چارتر آنتالیا ارائه می دهد . در ادامه با کلیک بر روی لینک تور چارتر آنتالیا می توانید تعدادی از جدیدترین تور های چارتر آنتالیا در آژانس های مسافرتی مختلف با ایرلاین های متنوع،  را مشاهده فرمایید.

تفریحات و سرگرمی های آنتالیا

یکی از مهمترین ویژگی هایی که توریست ها را به شهر آنتالیا می کشاند امکانات تفرحی این شهر است ، البته مکان های تاریخی و گردشگری دیگر را نباید از قلم انداخت . تفریحات آنتالیا بسیار متنوع بوده و تقریبا تمامی سلیقه ها را شامل می شود .

این تفریحات شامل غواصی ، سافاری ، چتربازی ، غار نوردی ، بالن سواری ، پارک های آبی و … می باشد .

پارک های آبی مختلفی در در آنتالیا وجود دارد برای مثال می توان از آکوالند و پارک آبی رکسوس نام برد . برای اطلاعات بیشتر می توانید به پارک های آبی آنتالیا مراجعه نمایید .

بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا کدامند؟

معمولا قبل از اینکه به شهری سفر کنید، در مورد جاهای دیدنی شهر تحقیق می کنید . توریست های که به آنتالیا مسافرت می کنند نیز از این امر مستثنی نیستند و به دنبال نقاط محبوب آنتالیای ترکیه هستند . در ادامه به برخی از این مکان ها اشاره می کنیم .

شهر قدیمی آنتالیا (کالیچی)

Old town Kaleici

شهر کالیچی به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا محسوب می شود و در مرکز آنتالیا در کنار ساحل زیبایی دریای مدیترانه  قرار دارد . معماری عثمانی در کوچه ها و رستوران ها و کافه های این شهر نمایان است .

با ورود به این مکان شما شاهد شهری با کوچه های باریک خشتی تو در تو و خانه های چوبی خواهید بود.

دروازه هادرین یکی از مسیرهای ورود به کالیسی است که از نمونه بناهای که توسط رومیان ساخته شده است. به جرات می توان گفت بیشترین  عکس های آنتالیا که توریست ها تهیه می کنند از این شهرقدیمی می باشد .

مطالبی که دیگران دوست دارند



:: برچسب‌ها: تور ارزان استانبول , تور لحظه آخری استانبول , تور های دبی , تور ارزان دبی , قیمت تور دبی , تور دبی با ماهان , ,
تاریخ : پنج شنبه 12 آذر 1394
بازدید : 276
نویسنده : seobartar

دانستنی ها در مورد بدروم

مدت زمان پرواز مستقیم تهران – بدروم 3 ساعت است.

اختلاف زمانی  ساعت ایران با کشور ترکیه 1.5 ساعت (عقب تر از ترکیه) است.

برای رفت و آمد داخل شهری در بدروم می توانید از اتوبوس استفاده کنید که هم راحت و هم ارزانتر نسبت به تاکسی های زردرنگ است.

از آنجا که بسیاری از گردشگران بدروم اروپایی هستند شما می توانید علاوه بر اینکه با لیر خرید می کنید با یورو نیز خرید کنید.

بهترین مکان های گردشگری در بدروم

بدروم تحت حاکمیت تمدن های متفاوتی بوده از این حیث آثار باستانی بسیاری از هر تمدن در بدروم وجود دارد.

قلعه بدروم

قلعه بدروم یا سنت پیتر مکانی باستانی است که ساخت آن توسط شوالیه های هوسپیتالر از سال 1402 تا 1437 به طول انجامید.  این قلعه پس از تسلط عثمانی ها به دست ترک ها افتاد. دراین قلعه برج های با نام های برج فرانسوی یا برج انگلیس وجود داره  که ملیت شوالیه ای که حفاظت آن برج را برعهده داشته به عنوان نام برای ان برج انتخاب شده است. علاوه بر برج ها مسجدی نیز در این قلعه ساخته شده که بنای آن به زمان سلطنت سلطان سلیمان پادشاه عثمانی بر می گردد.

در این قلعه در حاضر موزه زیر آبی بدروم تاسسیس شده که دیدن آن برای هر گردشگری شگفت انگیز و جذاب است.

شهر قدیمی بدروم

بیشتر قسمت های شهر بدروم معماری امروزی و مدرن را دارند ولی شهر قدیمی بدروم هنوز بافت معماری سنتی خود را حفظ کرده است. این محله قدیمی با خانه های سنگی سفید رنگش همواره مورد استقبال گردشگران و عکاسان است.

سالن تئاتر بدروم

سالن تئاتر بدروم با معماری رومی که دارد همواره محل برگزاری کنسرت ها ، مراسم های خاص و تئاتر های گوناگون است. این سالن از جمله آثار باستانی منحصر بفرد بدروم به شمار می آید.

ساحل تفریحی بدروم

بیشتر گردشگران برای قایق سواری ، حمام آفتاب و تفریحات آبی به این مکان سفر می کنند. البته تورهای یک روزه ای در ساحل بدروم برگزار می شود که گردشگران را به دیدن جزیره های مختلف و سواحل اطراف می برد.



:: برچسب‌ها: تور استانبول , تور دبی , تور مالزی , تور تایلند , تور آنتالیا , تور مشهد هوایی , قیمت تور استانبول , تورهای استانبول , ,
تاریخ : پنج شنبه 12 آذر 1394
بازدید : 212
نویسنده : seobartar

معرفی بهترین هتل های مشهد

هتل ها و اماکن اقامتی نقش بسزایی در جذب توریست دارند . شهر مشهد علاوه بر جاذبه ها و مکان های سیاحتی زیارتی که دارد ، دارای تعداد زیادی هتل برای اقامت مسافران است . برخی را در زیر بان میبریم .

هتل سینور مشهد : این هتل به اکثر جاذبه های مشهد مانند پارک کوهسنگی، آرامگاه معروف نادر شاه افشار و مقبره مقدس امام رضا و … دسترسی دارد .

هتل سینور

هتل سینور

هتل پردیسان مشهد : یکی از هتل های 5 ستاره مشهد با مساحتی بیش از 33هزاز مترمربع و 162 اتاق می باشد . از دیگر امکانات هتل می توان به سالن‌های کنفرانس، رستوران‌های مختلف، فروشگاه‌های مختلف و سوغات فروشی ها اشاره نمود .

هتل هما مشهد : هتل 5ستاره هما در مشهد یکی از قدیمی‌ترین شعبه‌ ها از گروه هتل‌های هما است. این زنجیره از هتل‌ها در ایران دارای چهار شعبه دیگر در مشهد ، تهران، شیراز و بندرعباس می‌باشد.

هتل کیانا مشهد : این هتل چهار ستاره به دلیل نزدیکی به حرم بسیار مورد توجه زائران است . همچنین امکانات مناسبی را با قیمت مناسب به گردشگران ارائه می دهد .

هتل نگین پاسارگاد مشهد : یک هتل چهار ستاره با 11 طبقه و 104 اتاق می باشد که مسافت آن با حرم امام رضا را می توان قدم زد. برای اطالاع ار امکتنات این هتل لوکس به لیک مذکور مراجعه نمایید .

هتل نگین پارسیان

هتل نگین پارسیان

هتل جواد مشهد : این هتل 4 ستاره در بولوار امام رضا مشهد قرار دارد. امکانات این هتل فراتر از یک هتل چهار ستاره بوده و فاصله آن تا حرم حدود 20 دقیقه می باشد.

هتل مدینه الرضا مشهد : می توان گفت نزدیکترین هتل به مرقد امام رضا ، هتل 5 ستاره مدینه الرضا می باشد . این هتل دارای 400 اتاق با معماری بسیار زیبا می باشد .

هتل درویش مشهد : برخلاف اسمش یکی از مجلل ترین هتل های ایران محسوب می شود . این هتل 5 ستاره  دارای 22 طبقه و 223 اتاق می باشد .

هتل درویش

هتل درویش

هتل بشری مشهد : هتل 4 ستاره بشری دارای 300 اتاق لوکس بوده و نزدیکترین هتل به قبر نادرشاه افشار است . البته به بقیه جاذبه های مشهد هم دسترسی کافی دارد .

این هتل علاوه بر رزرو آنلاین و دیگر امکانات حیاتی ، دارای سرویس حمل و نقل رایگان به فرودگاه مشهد نیز می باشد .

هتل الماس مشهد : از هتل های معروف مشهد می باشد که در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای از مسجد گوهرشاد قرار دارد. در ضمن ۳ کیلومتری با مرکز شهر مشهد و 15 دقیقه با فرودگاه  فاصله دارد.

هتل پارس مشهد : این هتل 5 ستاره د جنوب مشهد و در بولوار وکیل آباد قرار دارد . این هتل از زیارتگاه امام رضا بسیار دور و به نمایشگاه تجاری بین المللی بسیار نزدیک است. بیشتر مشتریان این هتل را  تجار تشکیل می دهند .

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد : این هتل با 20 طبقه از بزرگترین هتل های کشور و اولین هتل 5 ستاره و مشهد می باشد . امکانات این هتل را می توانید با مراجعه لینک مذکور مشاهده نمایید .

هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی

مطالبی که دیگران دوست دارند



:: برچسب‌ها: تور تایلند ارزان , تور بانکوک پاتایا , تور آنتالیا نوروز , تور مالزی و سنگاپور , تور ترکیبی آنتالیا استانبول , تور بدروم , تور هتل قصر , وقت سفارت کانادا , وقت سفارت آمریکا , هتل قصر مشهد ,
تاریخ : پنج شنبه 12 آذر 1394
بازدید : 212
نویسنده : seobartar

ویزای توریستی

ویزای یک بار ورود (single)، ویزای چند بار ورود (multiple)، ویزای ٥ ساله (supervisa)
:مسافر برای گرفتن وقت سفارت کانادا به دو صورت اقدام می نماید
درخواست کاغذی (draft): مسافر باید تمامی مدارک خود را ترجمه با مهر دارالترجمه رسمی و  تایید دادگستری  آماده نماید و به یکی از کنسولگری های سفارت کانادا در شهرهای  آنکارا، استانبول یا ابوظبی مراجعه نماید تا مدارک را به سفارت تحویل دهد. با توجه به قانون جدید انگشت نگاری، حضور فرد الزامی است. پس از تحویل مدارک و انجام انگشت نگاری درخواست وی  در سفارت ثبت می شود و باید منتظر جواب بماند. لازم به توضیح است که هزینه ی ویزا باید از طریق بانک به حساب سفارت واریز گردد و رسید آن به همراه مدارک به کارگزاری تحویل داده شود. پس از تحویل مدارک به سفارت فرد یک کد پیگیری (Tracking ID) دریافت می کند که از طریق آن می تواند وضعیت پرونده ی خود را از ابتدا تا انتها از طریق سایت کارگزاری سفارت (VAC) پیگیری کند. بیشترین زمان پاسخگویی که از جانب سفارت اعلام شده ٦٢ روز است
درخواست آنلاین: در این نوع درخواست نیازی به حضور مسافر در کنسولگری نمی باشد و متقاضی مدارک را به صورت اسکن شده در سایت سفارت کانادا ثبت میکند.  برای انجام درخواست آنلاین باید یک حساب کاربری در سایت سفارت ایجاد شود. پس از انجام مراحل ارزشیابی آنلاین، در صورت تایید صلاحیت و دریافت کد کاربری ، شخص می تواند نسبت به درخواست آنلاین اقدام نماید. برای انجام این کار باید تمامی مدارک به صورت اسکن شده موجود باشد. پرداخت هزینه ی ویزا در این روش تنها از طریق کارت اعتباری صورت می گیرد. پس از اتمام کار متقاضی یک شماره ی پرونده و برگه ی انگشت نگاری دریافت می کند و پیگیری پرونده تنها از طریق این شماره صورت می گیرد. زمانیکه ثبت نام آنلاین انجام شد، شخص تا یک ماه زمان دارد که برای انگشت نگاری به یکی از کنسول گری های سفارت کانادا در آنکارا، استانبول یا ابوظبی مراجعه نماید. زمان پاسخگویی به درخواست آنلاین، طبق اعلان سفارت، ٢٥ روز می باشد.
انگشت نگاری: انگشت نگاری مرحله اخر ثبت نام ویزای کانادا در سفارت می باشد. در حالتی که متقاضی درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت می کند تا ٣٠ روز مهلت دارد که به یکی از شعب واک در آنکارا، استانبول یا ابوظبی مراجعه نماید. در غیراینصورت درخواست او باطل می شود و هزینه ی پرداخت شده برگشت داده نمی شود. در صورتی که فرد بخواهد حضوری ثبت نام کند در موقع ثبت نام و تحویل مدارک انگشت نگاری انجام می شود. توجه داشته باشد که تا زمانیکه انگشت نگاری انجام نشود ثبت نام تکمیل نشده و درخواست ویزای او تحت بررسی قرار نخواهد گرفت.
تعرفه ثبت نام ویزا:
تعرفه ثبت نام ویزا و انگشت نگاری به شرح زیر می باشد:
هزینه ویزا: ١٠٠ دلار
هزینه انگشت نگاری : ٨٥ دلار
به عبارتی در ثبت نام حضوری برای هر نفر باید ١٨٥ دلار  به حساب سفارت کانادا واریز شود.
در ثبت نام آنلاین پرداخت از طریق کارت اعتباری و به صورت آنلاین انجام می گردد. اما در ثبت نام حضوری باید آن وجه در گارانتی بانک به حساب سفارت واریز شود و رسید آن تحویل سفارت گردد.

 

جهت درخواست ویزای توریستی (تک ورود (شش ماهه)، چند بار ورود (٢ ساله)) مدارک زیر لازم است :
کپی تمام صفحات پاسپورت
ترجمه شناسنامه
نامه ی تمکن مالی یا گردش حساب چهار ماهه
تکمیل و تایید فرم درخواست ویزا (application form)
تکمیل فرم اطلاعات خانوادگی (family information)
یک قطعه عکس ٣.٥ * ٤.٥
ارائه ی ترجمه سند ملکی
ارائه ی ترجمه مدرک شغلی (برای صاحبین مشاغل جواز کسب لازم است، اما برای کارمندان نامه ی اشتغال به کار و فیش حقوقی باید ارائه شود)
(رزرو هتل و بلیط (اختیاری
(دعوتنامه (اختیاری
ترجمه سند ازدواج )اگر زن و شوهر با هم اقدام کنند)
جهت دریافت ویزای پنج ساله (Supervisa)  مدارک زیر الزامی است:
ویزای ٥ ساله که همان ویزای ١٠ ساله می باشد اما به علت اعتبار پاسپورت های ایرانی که بیشتر از ٥ سال نیست ، اعتبار این ویزا برای ایرانی ها ٥ ساله لحاظ می شود.افرادی واجدالشرایط دریافت این نوع ویزا هستند که فرزند یا نوه ی آنها دارای اقامت موقت یا دائم (دارنده PR یا مقیم کانادا) باشد. معمولاً والدین دانشجویان در حال تحصیل در کانادا یا والدین افراد مقیم کانادایی می توانند نسبت به درخواست این ویزا اقدام کنند. برای دریافت ویزای پنج ساله علاوه بر مدارک فوق الذکر لازم است که:
– مدارک اقامت دائم یا موقت فرد مقیم در کانادا
– ارزشیابی مالی فرد مقیم در کانادا
– T٤
– گواهی حقوقی فرد مقیم در کانادا
– بیمه یک ساله برای متقاضی
– نتیجه آزمایشات پزشکی متقاضی )پزشکان مورد تائید)
ارائه شود

 



:: برچسب‌ها: تور تایلند ارزان, تور بانکوک پاتایا , تور آنتالیا نوروز ,تور مالزی و سنگاپور, تور ترکیبی آنتالیا استانبول , تور بدروم , ,
تاریخ : پنج شنبه 12 آذر 1394
بازدید : 201
نویسنده : seobartar
گرفتن وقت سفارت آمریکا در دبی
اصلی ترین کنسولگری ایالت متحده امریکا برای گرفتن وقت سفارت متقاضیان ایرانی، شهر دبی امارات است. به دلیل بالا بودن حجم متقاضیان امکان تعیین وقت فوری از این کنسولگری وجود دارد، ولی بهتر است متقاضیان از چندین ماه قبل از سفر، به خصوص در فصول شلوغی سفارت مثل فصل تابستان، تعطیلات ژانویه و عیدنوروز، اقدام به تعیین وقت سفارت آمریکا نمایند
این کنسولگری در ناحیه بر دبی (Bur Dubai) واقع شده و چندین هتل در نزدیکی آن قرار دارد. توجه داشته باشید که کلیه متقاضیان، صرف نظر از سن، باید شخصا در مصاحبه حضور داشته باشند. این کنسولگری تسهیلاتی را جهت تاریخ وقت مصاحبه و نیز عدم مراجعه حضوری در اختیار افراد مقیم امارات قرار می دهد. یکی از این امتیازات امکان پیکاپ پاسپورت است؛ بدین معنا که پس از انجام مصاحبه، نیازی به مراجعه مجدد شخص متقاضی نمی باشد. سفارت آمریکا گذرنامه را در اختیار فرد متقاضی می گذارد تا به ایران بازگردد و سپس آن را توسط فردی مطمئن جهت صدور ویزا به سفارت آمریکا تحویل دهد.افسرهای صدور ویزای این کنسولگری به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی مسلط می باشند

 

گرفتن  وقت سفارت آمریکا در ارمنستان 
یکی دیگر از کنسولگری ها برای ایرانیان به منظور گرفتن وقت سفارت آمریکا، شهر ایروان ارمنستان است. معمولا وقت های این کنسولگری برای یک ماه آینده در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. در این کنسولگری نیز همانند دبی امکان پیکاپ پاسپورت وجود دارد. افسرهای این کنسوگری که به خوشرویی معروفند به زبان های فارسی، ارمنی و انگلیسی مسلط می باشند

 

گرفتن  وقت سفارت آمریکا در آنکارا
قوانین تعیین وقت سفارت آمریکا برای این کنسولگری تقریبا مشابه ایروان است، با این تفاوت که امکان پیکاپ پاسپورت از این کنسولگری وجود ندارد یعنی پس از انجام مصاحبه می بایست فرد متقاضی یا یکی از اقوام درجه یک وی برای دریافت گذرنامه به سفارت مراجعه کنند. یکی از تسهیلات این کنسولگری، معاف کردن افراد زیر ١٤ سال و بالای ٨٠ سال از حضور در مصاحبه است. افسرهای این کنسولگری به زبان های فارسی، ترکی و انگلیسی مسلط می باشند

 

توجه داشته باشید که تفاوت عمده ای بین این سه کنسولگری وجود ندارد؛ چراکه تمامی آنها طبق قوانین ایالات متحده امریکا عمل می کنند و مدارک یکسانی را از متقاضیان درخواست می کنند. مبلغ هزینه ویزا نیز برای تمامی کنسولگری های ایالات متحده یکسان است و این نوع ویزا هست که هزینه را مشخص می کند نه مکان کنسولگری
مدارک لازم برای گرفتن وقت سفارت آمریکا
    اسکن صفحه اول پاسپورت متقاضی 
    تکمیل شدۀ فرم فارسی درخواست وقت سفارت
    در صورت داشتن دعوتنامه ،اسکن دعوتنامه و مدارک اقامتی دعوت کننده

 

 
 
 
 
 

 تور هتل قصر وقت سفارت کانادا  وقت سفارت آمریکا  هتل قصر مشهد



:: برچسب‌ها: تور ارزان استانبول , تور لحظه آخری استانبول, تور های دبی, تور ارزان دبی, قیمت تور دبی , تور دبی با ماهان ,
به وبلاگ من خوش آمدید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

RSS

Powered By
loxblog.Com