تور دبی 99


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 26 خرداد 1398
بازدید : 232
نویسنده : seobartar

خرید در دبی

خرید در دبی یکی از مهمترین برنامه های هر توریست می باشد . ممکن است با دیدن آن همه فروشگاه و مراکز خرید بزرگ از خود بپرسید : در دبی از کجا خرید کنم؟ ولی جای نگرانی نیست خرید خود را می توانید از مکان هایی مانند مراکز خرید ، بازار ها و فروشگاه های زنجیره ای انجام دهید . در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  •  دبی مال 

دبی مال یکی از بهترین مکان ها برای انجام خرید و همچنین تفریح می باشد . این مرکز علاوه بر فروشگاه های متعدد از برند های معروف دنیا، تفریحات بسیاری مثل پیست اسکی ، باغ وحش ، سینما ، آکواریوم ، زمین یخی و … را هم در خود جا داده است .در این مکان دیگر لازم نیست که فکر کنید چه چیزی باید بخرید؟ دنیایی از محصولات در جلوی چشم شماست و فرصت خرید ان را دارید .

دبی مال

دبی مال

  • بازار های دبی

یکی دیگر از راه های خرید در دبی رفتن به بازار دبی می باشد . این بازارها بسیار مفرح بوده و اکثر افراد با خانواده به این بازار می آیند .

برای مثال تعدادی از این بازار های دبی  را در زیر بیان می کنیم.

    • بازار خرچنگ
    • بازار طلوع آفتاب
    • بازار کشاورز تراس

تفریحات دبی

شا ید از خود بپرسید چرا تور به دبی به این اندازه طرفدار دارد  . شهر دبی گرچه دارای آب و هوای  گرم و خشک است ولی امکانات تفریحی و رفاحی که در این شهر گرد آوری شده به گونه ای است که شما فراموش میکنید که در یک شهر کویری هستید . تفریحات دبی از سافاری و شتر سواری در بیابان گرفته تا آکواریوم و پیست اسکی همه و همه در این شهر وجود دارد .برخی از مکان های تفریحی را در ادامه بررسی می کنیم .

  • پارک های آبی دبی

والید وادی

والید وادیپارک های آبی هر همه کشورها توریست های زیادی را به خود جلب می کنند . پارک های آبی دبی دارای امکانات فراوانی بوده و یکی از جاذبه های گردشگری تلقی می شوند .برخی از مهمترین پارک های آبی دبی به شرخ زیر است.

  • پارک آبی اسپلش ان پارتی
  • پارک آبی وایلد وادی در دبی
  • پارک آبی آتلانتیس دبی
  • پارک آبی واندر لند دبی
  • پارک آبی آیس لند دبی

دیسکو های دبی

دیسکو

دیسکوهای شبانه دبی بسیاری از افراد را به این شهر می کشاند . در این دیسکو ها انواع مشروبات و نوشیدنی ها سرو می شود . اگر دنبال جایی پر از هیجان و رقص و آواز هستید حتما به این کلاب ها سر بزنید.  دبی در شب بسیار زیباست و شهر شب زنده دارهاست .نام تعدادی از آنها را در زیر بیان می کنیم.

  • دیسکو  WHITE دبی
  • کلاب شبانه  Cirque Le Soir
  • دیسکو Billionaire Mansion 
  • کلاب کاوالی ( Cavalli Club )

گشت و گذار در پارک های دبی

پارک های دبی

کشور دبی برخلاف آب و هوای خشکی که دارد و البته با صرف هزینه بسیار پارک های متعددی را برای مردم ساخته است و توریست ها هم از این پارک ها نهایت استفاده را می کنند . برخی از پارک های دبی را در زیر نام می بریم .

  • پارک ساحلی المزار
  • پارک خور دبی
  • پارک و دریاچه عشق
  • جی ال تی پارک در دبی
  • پارک رابیل دبی پارک

عکاسی در مکان های زیبای دبی

قطعا عکاسی در مسافرت ها و در کنار جاذبه های گردشگری یکی از کارهای همیشگی توریست ها می باشد. عکس از دبی نیز از این امر مستثنی نیست . در دبی برخی از باغ ها و پارک ها به قدری زیبا طراحی شده اند که هر کسی آرزوی عکس گرفتن در آنجارا دارد .

اگر دبی در نوروز را تجربه کرده باشید علاوه بر مکان های مشهور آن  قطعا از باغ میراکل بازدید کرده اید و یا پارک زعبیل که هر کدام دارای زیبایی های چشم نوازی هستند که می توانید دیدنی ترین عکس های دبی را در آن تهیه نمایید .

عکس دبی

عکس دبی

دبی اپرا

سالن اپرا دبی  که در سالهای اخیر ساخته شده یکی از مدرن ترین و زیباترین سالن های اپرا در جهان به شمار می آید. بهترین هنرهای نمایشی امارات در این مکان برگزار می شود. امکانات  رفاهی این مجموعه تفریحی بسیار قابل توجه است و می تواند روزی خاطره انگیز و هنری را برایتان بسازد.

هر موقع که با تور دبی سفر کردید،می توانید سری به این سالن زیبا و دیدنی بزنید و در برنامه های هنری و متنوع آن شرکت کنید.

تور های دبی از ایران

تور های دبی علاوه بر تهران از شهرهای مختلف ایران انجام می شود . تور دبی از مشهد و شهر هایی که فاصله بیشتری با دبی دارند قطعا قیمت بیشتری دارد. برای آگهی از تورهای دبی از شیراز  مقاله تور دبی از شیراز را مطالعه نمایید . پرواز های دبی شیراز در فرودگاه دبی به زمین مینشیند که یکی از بزرگترین فرودگاه های جهان است.

آب و هوا دبی :

دبی گرم و آفتابی است در زمستان دمای متوسط روزانه 25 درجه سانتیگراد، در نزدیکی ساحل 12-15 درجه سانتیگراد، در کویر یا کوه 5 درجه سانتی گراد است. با توجه به اب و هوای دبی لازم است در انتخاب لباس مناسب در دبی دقت نماییم .

در شب ها نسبتا سرد است رطوبت در نزدیکی ساحلی می تواند بین 50 تا 60 درصد باشد.

در تابستان، آب و هوا در دبی بسیار گرم و مرطوب است و درجه حرارت آن تا اواسط دهه 40 است. حتی دمای دریا می تواند به 37 درجه سانتیگراد برسد، در حالی که رطوبت به طور متوسط بیش از 90 درصد است.

بارندگی در دبی کم است و مدت زیادی طول نمی کشد. این عمدتا در طول زمستان بارندگی و بارندگی های کوتاه مدت و رعد و برق ناگهانی باران می آید. به طور متوسط بارش باران تنها پنج روز در سال است.

تاریخچه دبی (صفحه تور دبی) :

در این قسمت خواهیم گفت که دبی چگونه دبی شد . و چگونه اقتصاد و مدرنیته در این شهر بوجود آمد .کلمه دوبی معرب واژهٔ (دو پی) پارسی است که به معنی (دو بنیاد) میباشد و  اشاره دارد به اساس شهر دبی در دو سمت  رودخانه خور.

در سال 1905 اولین نشانه های تاریخی و از سال 1799 نخستین آثار شهر سازی در دبی ثبت شده است. در سال 1833 میلادی شهر دبی توسط  شیخ مکتوم از خاندان آل مکتوم به طور رسمی بنا نهاده شد .

بعد از کشف نفت در دبی و مهاجرت کارگران خارجی به این شهر، دبی و قطر طی یک اقدام رسمی واحد پول جدیدی را بنام «مجلس نقد قطر و دبی» معرفی کردند.

با ورود به قرن بیستم  با کشف نفت و گسترش بنادر شهر دبی به یکباره رونق اقتصادی پیدا کرد.
اقتصاد دبی با صنعت نفت رشد چشمگیری داشت و توانست درآمد زیادی را از منطقه آزاد جبل علی با فروش ملک به خارجی ها در مناطق آزاد ، گردشگری و خدمات بازرگانی به دست آورد

موقعیت جغرافیایی: دبی در خلیج فارس در شمال شرقی امارات متحده عربی واقع شده است، دبی با ابوظبی در جنوب، شارجه در شمال شرق و سلطان عمان در جنوب شرقی هم مرز است.

با توجه به موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد این شهر، موقعیتی استراتژیک دارد که به آن امکان اتصال به تمام کشورهای منطقه خلیج فارس و همچنین شرق آفریقا و آسیای جنوبی را می دهد.

حمل و نقل عمومی در دبی :

1. مترو دبی – مترو دبی حالت پیشرفته، بدون راننده، سیستم کاملا اتوماتیک راه آهن است که تمیز، سریع و کارآمد است. با اینکه خطوط آن زیاد گسترده نیست اما با یک نقشه مناسب به فرودگاه دبی و برخی از مهمترین مقصد توریستی مانند بازار امارات و Burj Khalifa. متصل است.

خطوط قرمز و سبز در حال حاضر قابل استفاده هستند. خوردن و نوشیدن در مترو غیر قانونی است و جریمه های سنگین دارد. اطلاعات دقیق در مورد ایستگاه ها، کرایه ها، و زمان بندی – و همچنین آخرین به روز رسانی در سیستم مترو – در وب سایت مترو دبی موجود است.

تور دبی

2.تاکسی ها – تاکسی ها در دبی نسبت به شهرهای مشابه دیگر شهرهای دبی نسبتا ارزان هستند، سازماندهی دقیقی توسط سازمان راه و ترابری دبی  (RTA)دارند.

تمام تاکسی ها کیلو متر شما دارند، بنابراین در پرداخت هزینه سفر شما ابهام وجود ندارد.

شرکت های تاکسی مختلفی در دبی وجود دارند و اکثر رانندگان انگلیسی صحبت می کنند RTA همچنین نرم افزار هوشمند تاکسی را معرفی کرده است که بسیار راحت است  .
به فرد اجازه می دهد که نزدیکترین تاکسی را از تلفن های هوشمند خود بر اساس مکان خود رزرو کند.

برنامه قادر است بلافاصله محل دقیق یک فرد را شناسایی کند و برای رزرو تاکسی عالی است، حتی اگر دقیقا بدانید که کجا هستید.

این برنامه برای هر دو دستگاه Android و iOS نیز در دسترس است.

3. اتوبوس – شبکه اتوبوس های دبی بسیار گسترده است و اتوبوس ها یک نقطه اتصال عالی از مترو به مقصد شما هستند آنها بسیار مقرون به صرفه هستند و می تواند شما را به مقصدی که مترو نمی رساند – مانند ساحل جمیرا برساند

در خیابان های شهر دبی هر آنچه که لازم داشته باشید در اختیار شماست . تمام خیابان ها دارای تابلویی است که هر صد متر فاصله شما را تا ایستگاه مترو مشخص میکند .

نقشه ایستگاه مترو نیز شبیه به زین اسب طراحی شده است زیرا مردم امارات اعتقاد زیادی به زین اسب دارند.

از این رو جا به جایی در شهر دبی برای توریست ها بسیار آسان و به صرفه است .

مطالبی که دیگران دوست دارند





:: برچسب‌ها: تور دبی ارزان , قیمت تور دبی , آفر تور دبی , تور لحظه آخری دبی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

RSS

Powered By
loxblog.Com